6 ay 8 günlük bebeğimin sesi değişik çıkıyor bugün aşı olduk bişeyi yoktu aşıdan sonra bi uyandı sesi tuhaf çıkıyor çok huysuz öğlen biraz yoğurt yemişti biraz soğuktu acaba o mu yaptı bilemedim şimdi tarhana çorbası yaptım içirdim hapşırıyorda başka ne yapabilirim geçmesi için :(