burcineliz Doğum ve süt parasını nasıl aldınız arkadaşlar raporunuzla SGK’ya gidip form mu doldurdunuz süreci anlatır mısınız
Huma_kus34 burcineliz aynn benım eşim başvurdu SGK ya otamaıtık olrak 1 kaç gün ıcınde ptt den alıyosunuz