Daha önce de konuşmuştuk canım tamamen bebeğinin nr kadar sürede rahat nefes aldığına bağlı demişti bizim doktorumuz kimisi bir günde rahatlıyor taburcu oluyor kimisi de iki haftayı bulabiliyormuş aslında fanusta bir süre kalması iyi bence. Kendi nefes almayı öğreniyor en azından. Bizim nazal oksijende değerlerimiz en düşükte tutuluyordu fanusta da iki gün kaldık sonrasında emzirmeye çağırdılar çok kuvvetli ememediği için hir gün daha kalsın dediler. Erteei gün taburcu olduk biraz emiyor biraz da sağıp veriyorum. inşallah sende biran önce kucağına alıp sağlıkla büyütürsün. Çok zor biliyorum heleki son zamanlar geçmek bilmiyor dakikalar gün gibi geliyor insana ama çok az kaldı kucağına alınca hepsini unutursunuz inşallah