Ysrminannesi 10 aylık bebegm var herseyde cabk sıkılyo ve cok anneci biri kucagına aldıgında aglıyor nasıl yenmem lazım sizinde oluyormu
kursadsrkndyg Ysrminannesi benımkıde öyle ama bence mutlu ol herkesın kucagına giden kucaktan kucaga giden bi bebek olması dahamı iyi ülkemizde cocuk tacizi cok biraz daha buyudugunde ona anlat bence birisi dokunursa öpmeye kalkarsa çığlık at die biraz daha buysuun bızm oğlan anne babası olarak bizde onu öpmek için izin istiycez çocuklara hadi sarıl op kucagna otur demeyi normallesyrmeyelm hele ki gunumuzde.. bosvern herkes yabani desin daha iyi bence :)
MerveAtalay Ysrminannesi keske vebimkide oyle olsa baba delisi aglasa bile babasini gorunce guluyor 😏😄
Sevdaalp Ysrminannesi sanırım daha dünyaya adapte olmadiklari için bizden güven duyuyorlar bütün isteklerini ihtiyaçlarını bizden karşılıyorlar aramızda çok güçlü bir bag oluşmuş bizsiz yapamıyorlar ve ben bı yandan da bebeğimi doğdu doğalı tek başıma baktim zaten kışın doğdu evdeydik hep enfeksiyon riski o riski bu riski derken çocuğumu kimseye yaklastirmadim birazda ondan olduğunu düşünüyorum sadece bana bağlı kaldı beni tanidi.
Ysrminannesi kursadsrkndyg kimin ne dediği umrmda değil anlatmak istediğim su evde bile beni istiyor ayrıca tabiki zamanı gelince anlatcam suan sadece cok zorlanyorm bu durmdan hep ben hep ben
Agg0207 Ysrminannesi 7 bucuk aylık kızım seni çok iyi anlıyor yan odaya gideym tuvalete gideym ağlıyor yada yanında oturuyorm mesela ayaga kalkaym anlasın gideceğimi başlıyor aglamaya ama çok şiddetli aglama hiçbirşey yapamıyorm cidden bunaldm çok
Meryemmtemev Ysrminannesi tam herkezi yabancılama zamanları benm oglumda öyleydi babaında bile durmazdı😀
Palestinianbride Ysrminannesi 8 aylık durum bizdede aynı nereye gitsem gözü bende almadığım zaman kendini yırtarak ağlıyor ne eşim ne annem... yardımcım kalmadı çünkü kimsede durmuyor umarım geçicidir evet çok hoş bi duygu ama Çok ZOOORRR
DygEymen Ahh kizlar zorlasada kiymetini bilim bi ayaklansimlar bakin bakalim geliyomu o immedgi kucaklarijiza
Mineebd Ysrminannesi 8.5 aylık oğlum bu ara iyice yapıştı bana. Beni görmeyince sorun yok başkasında duruyo , vakit geçiriyo ama beni gördüyse tamam 🤦🏻♀️😁
NhL Ysrminannesi aynı durum bizdede var kucagmdan inmio başka kimseye gitmio onu gectim arkamı bile döndürmüo aynı odada 🤦♀️
MinikMucizemNil 9 aylık odadan çıksam ağlıyor. Beni göremediği her an ağlıyor. Aşırı bağlı bana. WC ye bile gidemiyorum. Arkamdan emekleyerek her yere geliyor ama yetişemeyip göremezse eğer inanılmaz ağlıyor. Yapışık yaşıyoruz