arslaninannesi98 Prima premium care tek geçerim . Sleepy yi oğlum 6 aylık olana kadar kullandım. 2saat ara ile değiştirdiğin taktirde sorun yok. Bazen ona ramen bezi açınca çocuğun önü poposu ıslak oluyordu. Premium care evet diğerlerine nazaran pahalı ama kullanıma bakınca aynı rakama geliyor . Sleepy ile 10tane bez değiştirirken Prima ile 3bez değiştiriyorum ve altı kuru ,pişik namına bişi yaşamadım . Gece takıyorum sabaha kadar açmıyorum . Yenidoğan sık dışkıladığından dolayı isterseniz ilk 3ay sleepy sonrasında Prima kullanabilirsiniz . Hesabını kendiniz yapacaksınız . 1.60a geliyorsa sleepy 10tanesi 16tl Prima tanesi 3.17-3.15 arası geliyor 3bez 9.51tl yani rakamda uygun görğnen daha pahalıya gelmiş oluyor . Prima aktif bebe yi beğenmedim sleepy kullanmak gibi . Premium care benimkisi