ilkanneligimmm Kızlar dün kontrolüm vardı doktor herşeyin normal olduğunu söyledi çok şükür. Ama bugün aynada bir bakayım dedim dikiş yerim şiş bu normal mi? O şişlik ne zaman geçiyor 🥺
Deletedmom_112 ilkanneligimmm eğer ağrı ve kızarıklık da varsa enfeksiyon olabilir ihmal etme doktora git, çünkü aynı durumu yaşadım.
ilkanneligimmm findiginannesi_ yok ağrısı yok hiç arada bir sadece sol kısımda sızlama oluyor fazla ayakta kalınca
ilkanneligimmm Deletedmom_112 yok ya kızarıklık falan yok dün doktordaydım daha herşey iyi dedi ama ben bandaj çıktıktan sonra görmemiştim hiç şiş olduğunı yeni gördüm