Alparslanduymus Merhaba Bebeğim 17 günlük 2 kez topuk kanı verdik , bugün sağlık ocağından aradılar 3. Kez vermemiz gerekiyormuş Herhangi bir açıklama yapmadılar . Normali 2 kez alınması değil mi? Bana bir sorun olursa aranırsınız demişlerdi Başına gelen var mı 🙏🏼
Zeynep_alya24 Alparslanduymus benım kızımdan da 4 kere aldılar degerleri yüksek çıkarsa tekrar istiyorlar
NoThing2Lose Alparslanduymus topuk kanı alırken kagittaki daireleri kanla tam doldurmassa kabul edilmeyip tekrar isteniyormus yani sizin hemşire almayı becerememis tekrardan istemişler korkmayın
Ozlemyldz06 @“Alparslanduymus” kalbini ferah tut kotu dusunme benim 3 kez aldilar özel bebek pku hastasi dediler 1 ay bekledim 3 ununde sonucunu aldilar cikti bi daha aldilar cikti bi daha sonra buyuk hastaneye sevk ettiler orda da alindi ordan da sonuc bekledim nerdeyse 1 bucuk ay bebegime bakip bakip agliyordum . sonuc Rabbime binlerce sukurler olsun . arastirma hastanesinde sonucu normal cikti ama ne yasadigimi bana sor uzuntuden sutum gitti . saglik ocaklarinda isini bilmeyen bi suru insan var hem ozelde hem orda takip yaptiriyorum . ozelde baska orda baska cikiyo sonuclar boy kilo bile farkli . sakin kendini uzme canini sikma bekleyince bile bozuluyo kan . ust uste kiyduysa bile baska sonuc cikiyo rabbimin izniyle hic birseyi cikmiycak bak gorursun ferahla ve benim yerime miniği öp 💋❤️
Alparslanduymus Ozlemyldz06 telefonu kapattığımdan beri elim ayağım titriyor O kadar şey geçiyor ki insanın aklından , allahım kötüsünü göstermesin hiç kimseye .. Çok teşekkür ederim güzel mesajınız İçin ♥️ İnşallah dediğiniz gibi birşey çıkmayacak 🙏🏼