Merhaba arkadaşlar 2 ay 27 günlük bebegim var kakasını eskiden günde 3 4 sefer yapardı şu aralar 1 defa anca yapıyor neden olabilir sizce bide duş aldırıp uyutturdum altını degiştiriyim dedim kaka yoktu ama idrarı böyle acımsı bir şekilde kokuyordu neden koku olur ki sadece anne sütü içiyor