Kızlar bebeğim 22 günlük 1 veya 1 buçuk saatte bi emzirmeye alıştırmaya çalışıyorum ama olmuyor sürekli emmek istiyor kendisi bırakıyor tekrara meme aranıyor göğsümde uyumak istiyor ne yapmam lazım nasıl bıraktırcam resmen göğsümü emzik niyetine kullanıyo 2 3 gün iyiydi gündüzleri 1 buçuk saat felan uyuyodu ama yine eskiye döndük beni bırakma diyo resmen🤦ne yapsam olmuyo nasıl bıraktırabilirim bi de göğsümdeki yaralar daha geçmediği için iyice zoruma gidiyor emzirmek 🤷