Merhaba biz 4,5 aylık ek gıda tadımlarına yoğurtla başladık iyi gidiyordu her şey 6. Ay itibariyle çoğu şeyi yiyordu kızım ama bizim dişlerimiz çok arka arkaya geldi şu an 7. Diş patlamak üzere sürekli diş çıkardığı için yaklaşık 2 aydır ek gıdayı reddediyor sadece ve sadece mama içmek istiyor muzu çok severdi onu bile istemiyor sağlıklı kilosu normal enerjisi yerinde şükür ama böyle tek mama kızımı vitaminsiz bırakır mı bilemedim çişi artık mama kokuyor buram buram sık da içiyor çünkü aç bırakmayı da denedim yine almıyor ek gıda sadece arada eline verdiğim havuç elmayı kemirmeyi seviyor o kadar napıcam ben bağışıklığı düşer mi acaba