Muham-014 Kizlar 5 aylik beegim var dun asiri yorgunluk ve bas dobmesi sikayetoyle doktora gttim d vitamnin dusukmu ilav verdi tup seklinde ben cocuk doktruna soramadm kullansam b skinti olurmu varmi ayni drumu yasan
Mucizeem Muham-014 bilgim yok ama üstte kalsın. Ilaci veren doktora sordunuz mu emziriyorum sakıncası olur mu diye?
Tuba Muham-014 vitamin ilaci kullanabilirsin onda bi zarar yok zaten bebege de vitamin d hapindan vermiyormusun
Sibellaa Muham-014 ben doğum yaptıktan sonra hem kalsiyum hem d vitamini hem de omega kullanmıştım. 6. Ayda bıraktım emzirmeyi bıraktım çünkü. Çok faydasını gördüm. İçmeyi unuttuğumda kendimi kötü hissediyordum lohusa depresyonuna girmememi onlara borçluyum ☺️
dlekturann Muham-014 doktorum bana demişti bebeğine verdiğin d vitamininden 9 damla da hergün sen iç diye
Tuba Muham-014 1 yaşını doldurana kadar vermelisin, hiç bir şey için geç kalmış sayılmazsın, mutlaka ver☺️
Muham-014 Tuba saol canm vermisti saglik ocagi ama kullanma geregi duymadim beni bu denli kotu yaptiysa bebegime verdigi zarari dusunemiyom
counselor Muham-014 ben hamilelikten beri ocean 1000 lik olan damlasını kendime kullanıyorum. Kilona göre hesap ediyorsun kaç damla kullanacağını. Bebeğimde doğduğunda kullanmaya başladım. Yine ocean d vitaminini 600 lük olanını kullanıyorum. Doktor tavsiyesiyle başlamıştık. Bir zararını görmedim.