Hulyaaa Merhaba kizlar eşi ya da kendi sağlık bakanlığında çalışan varmı ? Eşim bakanlıkta kadrolu devlet işçisi. Tayin dönemleri açıldı dilekçeler verdilsi fakat 15 gündür sonuçlanmadı tahmini ne kdar aurede sonuçlanıyor bu tayinler bilen varmı ☺️