Serenkrglmz gümüş kapak kullanıyorum ben, trendyolda uyguna var. Bir tane mememden çok fazla süt sızıyordu hem ped masrafı çok olmuyor. Kapakları tekrar yıkayıp kullanabiliyorsunuz, hemde kapakta biriken sütle bebeğimin yüzünü temizliyorum, naçizane :)