Bebeğim 4.5 aylık. Geçen haftaya kadar her gün 3-4 kere kakasını yapan çocuk 5 günde 1 kere az miktarda sıvı kaka yaptı. Uyku gerilemesi de yaşıyoruz. Anne sütüyle besleniyor. Benim sorun şu. Bu dönemsel bir şey mi? Büyüme evresiyle falan ilgisi var mı? Benzerini yaşayan anneler yorum yapabilir mi lütfen.