Aysegulberen merhaba aslında sizinki daha büyükmüş. Yazılanlara bakmayın.Her çocuk farklıdır. Kardeşinin size ihtiyacı olduğunu, bak annecim o daha küçük bir bebek, senin gibi konuşamıyor eğer istersen seninle beraber kardeşine yardımcı olalım deyin. Benim ekstra yaptığım bişe yok. Banyosunda onu da girdiriyorum. Vücudunu şampuanlıyor. Bezini, ıslak mendilini, kıyafetini getirtiriyorum.Kısacası sorumluluk veriyorum. Çamaşır asacaksam, lavabodaysam kardeşine bak düşmesin annecim diyorum. Çokta güzel bakıyor. Hatta ağlayınca sakinleşsin diye baya uğraşıyor. Anne sakinleştiremiyorum gelsene, ya da anne galiba acıktı emzirebilir misin kardeşimi diyo. Sabır çok önemli. Birine kızıp,birini tutarsanız daha zor döneme girersiniz. Oğlum çok zor bir çocuktu. Kardeşinden sonra inanılmaz değişti.