Kızlar herkese merhaba öncelikle☺️🌸 kızım artık 2 yaşını geçti ve 25 aylık oldu bu süre zarfında emzirirken çok yıprandım çünkü göğüslerim 70 beden emzirmede güçlük en başından beri vardı ve bu süreç kızım büyüdükçe dahada zorlaştı. Emebilmek için çocuk şekilden şekile giriyordu bende bunsüreçte çok yıprandım zor bela 25 aya kadar geldik ve artık emzirmeyi sonlandırmayı iyice kafama yerleştirdim. Dün sabah itibariyle artık emzirmeyi bıraktım ve göğüslerim çok ağrımaya başladı kızım istedikçe onu oyaladım emzirmemekte adeta direndim. Şuan ise duygusal olarak çöküşe geçtim sanki ona haksızlık gibi hissediyorum ve birde göğüs ağrımdan duramıyprum 🥹