Merhaba herkese bir sorum olacak bilenler varsa aydınlatırsa çok sevineceğim. Ben 3+1 sözleşmeli hemşireyim. Görev yerim istanbul. (Şuan ücretsiz izindeyim) Eşim İzmirde özel sektörde çalışıyor. 3 yılı doldurduktan sonra mazeret tayini olarak eş durumu tayini oluyor mu? Bunun için özel sektördeki eşimin aynı iş yerinde olmak şartıyla kesintisiz son 4 yıl içinde toplam 720 gün sigorta primi olması yeterli mi? Mevzuatı okudum ama bu bilgiyi bulamadım. Yorumlarınız için teşekkür ederim şimdiden 🌸