Arkadaşlar bebegim 3.5 aylik bugün aylik kontrolune gittik bi arkadaşım önermişti doktoru vajinasına bakarken yapışık dedi hızlı bi şekilde ayırmaya çalıştı sanırım kızım hiç durmadan 4 saat boyunca içini çeke çeke ağladı bisey oldu diye acile gittik doktor fitil yaptı vajinası için kremler verdi için parçalandı o öyle ağlarken bisey yapamamak başına gelen varmı 😭