Annem yaptırdı, 4 seans gitti.
İlk bi kaç ay çok iyiydi ama sonrasında eski haline dönmeye başladı.
Benimde göz altlarım genetik öyle annemde bukadar kısa sürede eski haline döndüğünü gördüğüm için yaptırmaktan vazgeçtim. Ordinarynin caffein içerikli göz altı serumunu düzenli kullanınca fayda ediyor ama kullanmayı bırakınca eski haline dönüyor.