Bebeğim 3 aylık alerji testi yapıldı. Süt ürünleri domates , Mısır unu , patates , kuruyemiş çıktı. Uzun suredir diyet yapıyorum. 2 gündür cok fazla ağlıyor kendimi cok çaresiz hissediyorum. Bu arada anne sütü alıyor. Neden böyle kendimi cok kötü hissediyorum 😔😔