Prenslerinannesiii https://www.hizliresim.com/m03zkvk Kızlar bu kaptan almak isiyorum giy çık olsun pratiklik olsun diye sonuçta çocukluyuz hızlı olmak gerekiyor ama bi tanıdığım yaşlı işi bu dedi yaşlılar giyiyormuş yani bilemedim sonuçta gençler için üretilen bir ürün ama birde size sormak istedim sizce güzel mi modeli vs benim beğendiğim de kollarında düğme yok sadece gerisi hep aynı bu resimle bundan kullanan var mı memnun kalan severek giyen sizlerden sürekli fikir alıyorum her seferinde çok mutlu oluyorum bunada da bana fikir verir misiniz? 💓
Rika Prenslerinannesiii ben begenmedim. Eger maddi gucunuz varsa ipekyolda boyle bir model var ama inanilmaz modern, 1700 tl civariydi
Prenslerinannesiii 1234___ evet canım haklısın bende ondan biraz şey yaptım araştıracağım biraz daha 🥰
Prenslerinannesiii maysa-19 ahahah bende araya virgül vs koymamışım ya ondan karıştı 😂 teşekkür ederim canım
Noname21 Prenslerinannesiii bunun daha kısa daha sık modeller var takım olarak hep görüyorum. Bu biraz eski moda sanki
Ece Prenslerinannesiii yazın siyah güneşi çekmez mi zaten havalar sıcak gördüğümde aklıma bu geldi sadece gayette giyebilirsiniz bence 🌸
Prenslerinannesiii Ece evet canım hemde nasıl çekiyor gerçekten var benim böyle bir kaç siyahım da çok yakıyor ama siyah da herşeyle yakışır diye düşündüm güzel mi peki sence 💞🌺
FerideDeniz Prenslerinannesiii canım ben açığım ama ben bile çok beğendim. Yaşlı işi falan değil kesinlikle almalısın. 👏
Prenslerinannesiii FerideDeniz çok teşekkür ederim canımm bende sadece ona takılmıştım ama takılmam artık bende beğendim bu modeli 🌺
Halimea Prenslerinannesiii cnm bu biraz sıkır şıkır ben begenemedim makineye at cıkar zarar görür .ama siz begendiyseniz bizi bosverin 🧡
Prenslerinannesiii Halimea modeli güzel mi canım sence dediğin gibi belki kullanışlı olmaz araştıracağım biraz daha 🥰💞
Yagmuurr Prenslerinannesiii Önemli olan sizin beğenip kendinize yakıştırmanız ama bana kalsa renkten ziyade böyle bir model tercih etmezdim
Prenslerinannesiii Yagmuurr modelini mı beğenmedin canım bende biraz daha araştırayım bunu beğendim ama biraz daha bakayım.
Halimea Prenslerinannesiii yaşınızı bilmiyorum ama bu kap lar cok şık ve sade bakın isterseniz bende bu 2 siteden alışveriş yapmıstım .https://www.lamiagiyim.com/kategori/kap https://www.kamilkeskin.com.tr/urunler/kap
ofkelisirin Prenslerinannesiii bana göre değil yazlık daha farklı şeyler var ama sen beğenmişsin tabiki yaşlı işi değill ona bakma
Prenslerinannesiii ofkelisirin teşekkür ederim canım böyle parka markete vs çıkmak için tercih ederim daha çok onun için istedim.