Gelin sarılalım 😂 üzülmeyin deneyimli biri olarak çok sevdik biz aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz ☺️ Öncelikle evet sıcak ama klima halleder gezmek için nehiri kenarı çok kafe park vs var sıkılmazsınız evler büyük küçük ev bulamıyoruz , alışveriş için avm var şok Migros vs var bi ilçeye göre büyük kışı çok soğuk değildi aklıma gelen bunlar ev için bozalan iyidir Çarşıdaki evler eski bi çoğu ve çok kalabalık ses oluyor biz alışveriş merkezi tarafında oturuyoruz sessiz sakin