SelinMuhammed benim de polen alerjim var gozlerim acayip kasinir her mayista basliyo boyle kasinmaya, goz doktoruna gttm 3 cesit damla verdi. Simdilik iyi cok kasinmiyo oyle. Ama carsamba gunu cildiyeye gitcem insallah, alerji testi yaptirmak istiyorum tam olarak neye alerjim var bilmiyorum …