Eylblz teşekkür ediyorum ama çok doluyum o kadar zor bir hamilelik döneminden geçtim ki. Düştü düşecek erken doğdu doğacak vs ki erken doğdu onu kucağıma aldım ya. Ne kilo ne boy doktora gidince nasıl baş çevresi iyi mi bıngldak durumu nasıl başını tutması vs yani kiloyu sormak aklıma gelmiyor bu arada kızım kilo olarak alt sınırda. 4.5 aylık 5 kilo ama napim