yookkdahaneler Bebeğim 9 aylık bi gözünde kayma varmış takipli doktorumuz göz doktoruna gidin mutlaka kapatma yaparlar dedi . Nasıl oluyo ne kadar sürüyor bilen varmı cevaplar mısınız lütfen
Halime0638 yookkdahaneler benimde bebeğim yarin 4 aylık olucak bugün muayene götürdüm gozunde kayma var sehir hastanesine götürüp damla sonrasi ölçüm yapılsın ona göre gözlük kullanmali geçene kadar dedi bende nasil bi süreç izlicez hic bilmiyorum siz 9 ay olmadan hic goturmediniz mi acaba
Halime0638 yookkdahaneler biraz önce araştırdım da göz kayması goz tembelliğine yol açarmıs bunada kapama yöntemi uygilanirmis kapama yöntemi de kayma olmayan gözüne yani tembellik bulunmayan goze yapışkanlı goz bantları ile günün belirli saatlerinde kapatilirmis tembel olan gözünü kullanmak zorunda kalsin ve guclendirsin diye yani kolay bi yöntem sadece kayma olmayan gözü kapatılıp kayma olan gözünü kullanmasini saglicaklar bandida cokarabilecegini düşünmüyorum yani ona gore bi banttir herhalde
minabebek yookkdahaneler eltimin çocuğu kapatıyorlardı baya toparladı gün için de iki kez belli sürelerde kapatıyordu resimli süslü bantlar aldılar öyle oyun sanıyordu filan baya toparladı net belli deil eskisi gibi
yookkdahaneler Halime0638 götürdüm tabi ki ilk 2 aylıkken sonra 5 aylıkken size de çok geçmiş olsun ilk 6 ay normal demişlerdi bize
Halime0638 yookkdahaneler öylemi banada etraftan çok normal dediler ama bugün ozeldeki doktor oyle deyince suphe oluştu
Haffuse Kapatma, tembel olan gozu kuvvetlendirmek icin yapiliyor… Bi gozunu kapatiyorsun, bi sure tek gozle bakiyor ….
yookkdahaneler Haffuse ne kadar süre kapalı duruyor benim bebeğim çok hareketli kopartır hemen ordan bandı biraz bilgi verir misiniz
Haffuse yookkdahaneler pek hatirlamiyorum, sasilik tedavisi kucukken bana yapildi… 5 ya da 10 ar dk.arayla gunde birkackez yapiliyordur… Oylayip oyuna cevirmen lazim, sikici bi sureç, ama insaAllah ise yarar…
yookkdahaneler Halime0638 bende araştırdım canm yarına uzman iyi bir doktordan randevu aldım inş birşey çıkmaz çok teşekkür ederim araştırman için size de çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin evlatlarımıza inşallah