Lilan siz annesiniz en güzelini en doğrusunu siz bilirsiniz bir doktordan bir hemşireden bir ebeden cok siz evladınızı düşünürsünüz. Ben aşıyı yaptırmayın veya yaptırın diyemem burda konusan kimse de dememeli bence o vebale girmemeli siz araştırıp yan etkileri vs bebeğinizin alerjisinin olup olmadığına bakarak İyice ARAŞTIRARAK! Kim ne dedi diye bakmayarak karar verin. Doktorlara sonsuz güveniyorlar ama her doktorda bir değil atıyorum aşının içinde yumurta bulunuyor doktor bebekte alerji var mı yok mu bakmadan aşıyı öneriyor. Kaç kişi var aşının içindekğ yumurtaya bebeğin alerjisinin olduğu ve bebeğin sorun yasadığını okudum. Bende sizin gibi kararsızım araştırmaya devam ediyorum. Emin olun sizin evladınızı sizden daha iyi kimse düşünemez! Boşverin kim ne demiş paranın döndüğü her yerde küçükte olsa menfaat vardır