Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı alt karnım az kaldı ister istemez birde ikinci sezaryenim ilk te kullanmamıştım çok geç gitmişti göbüş kullananan faydasını gören oldumu bugün külot korse aldım pentiden giymeye başladım inşallah gider çok psikolojim bozuldu açıkçası 🙏🏻🌸