Simaymirayannesi Ikı aylık kızım cok uyuyor gunduz ben uyandırmasam veya canı ıstemese kalkıp emmıyor 4/5defa tek gogus emıyor gecelerıde bı kez kalkıyor emmeye normalmı bu durum ya
Meryemmtemev Simaymirayannesi benimkinide gündüzleri saplsun abisi uyandırıyor o yzden tam anlamıyla uykusu yetmiyor gece uykusuna gecincede kalkmıyor cogu zaman ben uyanık olursam filan emziriyorum artık 3 bucuk aylık olucak o yzden uyandırmıyorum 1 haftadır
Nevsevmom Simaymirayannesi dua ediyorum bende biraz uyusa diye benim kızım kolik gaz sıkıntısı çekiyor uyuyamıyor bile bebek uykuda büyür derler sütün yetiyorsa bezlerini takip et sorun yoksa sıkıntı yapma bence uyuması güzel bişi keşke benimkide biraz uyusaaa
Simaymirayannesi Nevsevmom bızde kolıgız suan 7den berı kucagımdan ınmıyor kolıklıgı gece 12ye kadar 7den 12ye kadar