Elin34 Merhabalar. 2 buçuk aylık oğlum var hem meme hemde mama alıyo.İlk başlardan beri aptamil kullanıyoduk son bikaç gündür mamayı mı yemek istemiyo yoksa tadını mı sevmiyo anlamadım. Başka bebeğe kilo aldıran iyi mama önerileriniz varsa fikirlerinizi söyler misiniz??
Familyboy Elin34 canım en iyi mamayı senin bebeğin belirler her mama her bebeğe gelmez deneme yanılma yoluyla herhangi birini alıp deneyeceksin hangisi iyi geliyor diye
tuzludakota Elin34 Aptamil, Hip, Bebelac hepsini kullandım ya gaz yaptı ya kabız yada kusma maalesef, şuan sma optipro kullanıyoruz çok şükür iyi geldi , deneyerek tecrübe etmeniz lazım bizimkine iyi gelen size gelmez size gelen bize gelmez maalesef
birmelekannesiiio Bende aptamille baslamıştım aşırı gaz yaptığı için SMA optipro kullandım bebeğime içmiyorsa değişebilirsin bebelacta kullandım oda iyi gaz kabız yapmadı küçük kutu alıp dene canım
Elin34 birmelekannesiiio aptamil bizde gaz yapmadı hiç ama tadını mı sevmiyo artık anlamdım yemek istemiyo denemek istiyorum bende mama teşekkür ederim 😊
Aysenurulger Bizim kilo artisimiz azdı canım doktor hipp probiyotik başlattı organik combiotik yazıyor üstünde ikinci kutuya geçtik çok şükür bir sıkıntı olmadı günde 1 çay kaşığı kadar da kaynamış soğutulmuş su veriyorum mama içtiği için anne sütü az alıyor çünkü kabızlık yaşamadık şükür ama denemeyle bulursunuz ilk sma almıştık kustu çok içmedi doktor önerisiyle buna geçtik