Minnacksevdack Merhaba kızlar , bebeğinizin kıyafetleri için hangi deterjanı kullanıyorsunuz ? Aynı şekilde şampuanı , bebek yağı , pişik kremi vs. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 🌸
Deletedmom0099 Minnacksevdack hepsini 2 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum baby me sıvı deterjan ve yumuşatıcı sabun bubchen şampuan sebamed pişik kremi bepanthol güneş kremi sebamed yağ kullanmıyorum