Show_must_go_on Ay rota virüs ve menenjit aşılarını olduk 24 saat oluyor fakat dün daha iyiydi bu gün bacakta hafif şişlik, sertlik ve böyle kızarıklık var ateşi de devam ediyor aralıklı olarak calpol kullanıyorum ama bu aşıyı yaptırıp bunları yaşayan var mı normal mi?? Bu arada bant iyice yapıştığı için çıkmıyor akşam yıkanırken su da yumuşamasını sağlıycam acıtmadan çıkması için o da yapar mı?
Deletedmom_14 Show_must_go_on kizim 13 aylik gecenlerde son dozlarimizi olduk. Kizimin da bacaginda kizariklik oldu ama bu kadar buyuk degildi, birkac gune daha da kuculdu. Bir de dokundugumda sertlik var.