Esra1202 Bu sonuc internette görünür mu acaba. Sadece doktor mu görüyor. Dun yapıldı ınternette sadce preferik yayma ninkarsisinda preparat hazırlandı yazıyor. Sonuç yok
dnz1234 Esra1202 sonucu bize doktor söylemişti hatta o döktükleri camı laboratuvardan istedi odasında kendisi baktı bizim öyle olmuştu Rabbim şifa versin
eymenzeynep Esra1202 benim oğluma sürekli yapılan bir test. İnternette görünmüyor sadece hazır yazıyor. Sonucu doktor söyler
Esra1202 Hastanede 1 saat mesafede arıyorum acmiyolarda. Dun 4 e kadar beklettiler çıkar diye. Cikmaz artik git dedi dr şaka gibi. Küçük cocukla saatlerce bekledim orda. Şimdi de bilgi alamıyorum
dnz1234 Esra1202 doğduğun da kan değerleri çok düşüktü sonra daha da düştü bir sürü test yaptılar en son da bunu yaptılar sizin ne için yaptılar
Esra1202 Boynunda lenf bezleri sismisti o yuzden istediler.kam degerleri normal.cikmis ama bi bunu goremedim
dnz1234 Esra1202 çok geçmiş olsun olabiliyor diye duydum geçici inşalalh öyle bir durumdur sizin ki de
Esra1202 Cok sagolun size de gecmis olsun. Doktor onemli degil de yine de bakalim testlere demişti.insalllah onemli bi sey cikmaz
Masal-33 Aryaaydin90 merhaba benim kızıma da yaptırdım atipik hücre yazıyor bir şey daha parantez içinde de normal sınırda diyor sizde bir sıkıntı oldu mu atipik hücre sıkıntılı bir durum mu
eymenzeynep Birbebekkkbircicek merhaba, bazı kanları düşük çıkıyordu ve Allah korusun kötü bir hastalıktan şüphe etmişlerdi ondan ötürü