Gzmcyln Arkadaşlar merhaba İnegöl’den eşyalarını alıp memnun olan var mı ? Taşınıyoruz ve eşyalarımı yenilemek istiyorum tavsiye eder misiniz ona göre karar vericem
Artizneararlabazarda Gzmcyln inegölün mobılyası meshurdur hem dayanıklı hem saglam ama fiyatlar baya ucmus olabilir
Tugraninannesi Gzmcyln biz 6 sene önce inegölde bir imalathane yaptırdık mobilyamızı hemde ben kendim başka markalardan modelleri beğendim sahibi bire bir aynısını çok kaliteli ve o zaman çok uyguna yapmıştı çok çok memnunum
Gzmcyln Artizneararlabazarda İnstagram da bir kaç site gördüm mağazalar İnegöl de tam tersine çok uygun fiyatları şaşırdım o yüzden merak ettim
Tugraninannesi Gzmcyln kesinlikle öyle benim eşim önden gidip araştırma yapmıştı ve bu dediğim mobilya imalatçısı zaten üretimini imalathane de yapıp büyük mağazalara gönderim yapıyor o yüzden imalathane leri araştırmanız sizin için daha tasarruflu olacaktır