Kızlar 3 aylık bebeğim var günde 3 damla devit 3 damla veriyorum ama ben direk ağzına damlatamadığım için hep kaşığa az sütümü sağıp üzerine 3 damla sıkıp verdim böyle de etkisi olur mu acaba ? Kafama takıldı illa Ağzına mı damlatmak gerekiyor etkisinin olması için ?