Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük emziğe alıştı sanırım bundan kaynaklı meme reddi yaşıyoruz uyanıkken çok zor emzirebiliyorum sürekli almıyor hep uyku aralarında verebiliyorum uyanık oldugunda aç olsada emmiyo agliyo krize giriyo 1-2 kez biberonla verdim hemen alıyor lütfen yardımcı olun kendi çözümlerimle halledebilirmiyim yoksa bir emzirme danışmanından mi yardım almalıyım sizce