Oğlumun 3 tane ayısı var onları bisiklete,bin git arabasına bindirir gezmeye gidiyorlar sonra ev yapıyor ayıları içeri yatırıyor bazen ayı kaka yaptı diyor altını bezliyor.Hiç araba vs ile oynamıyor varsa yoksa ayıları.Küçük kardeşi var onu bezliyorum falan onu mu taklit ediyor anlamadım ?