RedFlower_ Hamilelikte ense dibi yara oldu geçti hafifti yani ama hele şu doğum sonrasi aşırı bir yara kabuk kabuk resmen derler ya saç dibim iniyor açıyor öyle saçım kafa derim açıyor neden ki acaba