[silindi] ben 2 buçuk aylık bebeğim ile yaptım geçen hafta 2 gün sonra tekrar yapacağım. Evet bebek arabası alınıyor . Kulakları da etkileniyo uçakta 3 bebek vardı biz dahil 3 üde inişte rahatsız olup ağladılar . Bizimki normalde de huysuz olduğu için inisten sonra 2_3 saat susmadı. Basınç yüzünden bizler bile etkileniyoruz bebekler de huzursuz olması gayet doğal .