Bebegim 4 aylık bugün özele götürdüm gozunde sapma var dedi kayıyor içe doğru ozellere gitme sehir hastanesine götür pediatrik oftalmoloji görsün dedi damla damlatilip ölçüm yapilacakmis sonucuna göre gözlük kullanimi olabilir mis boyle bisey yaptiran varmi surec nasil olucak acaba