Kızım beş aylık. yirmi gündür sidefer kullanıyorum ilk on gün bir şey yoktu sonraki 10 gündür kabız, normalde günde ortalama 2 3 kere kakasını hiç zorlanmadan yapıyordu. Her sabah mutlaka yapıp gün içinde tekrar yapıyorsu. şimdi saat sabah 5 ten başlayıp sürekli ıkınma hali ve yapamıyor. Sidefer den olduğunu düşünüyorum. Zeytinyağı falan vermediğim şey kalmadı. Doktora da gittik tekrar gideceğiz. Sidefer i kullanıp bu sorunu yaşayan var mı bırakınca düzeldi mi