Nidanurr ben göğüs kalkanı kullandim amacm yara olan göğüs ucunu t shirte sürtmesini engellemesiydi o kadar çok işe yaradiki çok rahatladım ve gerçekten akan sütü topluyordu ancak ben hep o sütü döktüm çünkü zamanını kontrol etmedim etmediğim için ne kadar sürede o süt orda bilmediğim için . Ben ebebekten aldım ikili yani 50 TL ydi iki ay önce uygun aldım iş gördu sonuçta çok pahalı birşey almaya lüzum yok diye düşünüyorum kalkanı