Rabiamhmt Bebegım 1 yasında yerde bı tane cwkırdek kabugu bukmus sokmus agzına oksurugune kostum agzındakını cıkardım bi parcasını yuttu nefesınde sorun yok oksuruk yok ne yapmalıyım bısey olur mu
Melek0205 Rabiamhmt ay benim bebeğim hergün yiyo nerdeyse. Eşim çekirdeksiz çay içmez ne kadar dikkat etsem de bi yerden 1 yaşında oğlum buluyo ağzında gevelerken denk geliyorum yuttuğu da oluyodur belki bilmiyorum ama her yere dağılıyo bu çekirdek ya sevmiyorum bu yüzden
esleminannesi2 Rabiamhmt bir şey olacağını sanmıyorum boğazında kalmamış Allah korusun zaten röntgende çıkacağını sanmıyorum çekmezler zaten