Merhaba hanimlar.
Kizim 18 aylik. Kendim hastayim baya ama malesef ilac kullanamiyorum. Beynimde neden olduğu belli olmayan lekeler cikti. İlac tedavisi gormem gerekiyor ama ne yazikki goremiyorum. Kizimi ayirmak istiyorum. Onerileriniz nelerdir? Nasil en kisada surede biraktirabilirim?