Minikask35 Fato55 çarşı içi gayet güzel yanı her şey yakın. Sadece doğalgaz yok klimayla isiniyrz 700e kalıyoruz 2+1 evler genelde büyük zaten
Minikask35 Fato55 yok yavrm yani burda kış pek olmuyo ama tabi bebekle tek odayı isitiyoz orda oturuyoz artık bulabilirseniz dogalgzli bakin
YldzK Fato55 hadi hayırlı olsun sevindim sizin adınıza bizde eşyasız ev bakıyoruz öncelikliğimiz TOKİden var mı orada başka evler acaba kiralık
Mesudemelih Merhaba bizimde tayinimiz Şırnak Silopiye çıktı bende ilk defa gidecem nasıl bir yer nerde ev tutulmalı hiç bilmiyorum orda olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim
sut_kuzusu Mesudemelih Çok sıcak bir yer klima almanızı öneririm. Klima burda bir zorunluluk ve suları çok kireçli su arıtıcıda alırsanız damacanadan daha karlı olabilir