Fato55 silopi de iki yıl görev yaptım eşim de öyle iki yıl çalıştık. Eşim Hendek barikat döneminde çalıstı zordu ama ben olaylar bitince çalıştım benim için asla unutamadığım yer. Yeni bir sürü ev yapıldı yetmedi kuzenime de orayı yazdırdım o da çok memnun. Zaten sınır kapısı Burada olduğu için asla yokluk olan bir yer degil. Her konuda çok rahat edersiniz