Muaziim Kızlae niye yaptı anlamadım çok acıyo üstüne basamıuorum kaç gündür bugün apse yaptığını farkettim fırçalarken bile acıyo
Papatya2636 Muaziim tutmamıştır canım malesef erkenden git çoksa çekilmesi gerekir🤷🏻♀️Benimkide öyleydi gitmedim şukan kırıldı kökü kaldı
bambiii Muaziim :( çekilecek. Kurtarabilen hekim bulursan cok ilerlememişse kurtarır ama antibiyotik tedavisi alman gerek önce.
Gmznr2909 Muaziim o dış değildir yanında kidir dr gitmekten başka çare yok diste maalesef benimde gitmem lazım ama işte gitmiyorum
Muaziim Papatya2636 aslında çekmem lazım dedi ben istemedim inşallah kurtarabiliriz dedi aradan2 ay falan geçti sanırım bambiii