Herkese merhabalar. Kızım 7 haftalık ve neredeyse 2 haftalık olduğundan beri emzik tutturmaya çalışıyorum ama tutmuyor. Wee baby’nin emziğini denedim onu hiç sevmedi, Aventin ultra air modelini denedim onu ilk başta alır gibi oldu ama onu da tutmadı, Tommee tippee’nin de emziğini denedim gövdesi olduğu için meme etkisi yapar belki alır diye. Onu bazen alır gibi oluyor bazen de öğürüyor atıyor. Bibs’inkini sipariş versem mi bilmiyorum çünkü emzikler de çok pahalı ve tutmayınca insan yıkılıyor. Var mı sonradan emzik tutturmayı başarmış anneler? Varsa önerdiğiniz marka, model nedir?