Kızım 2,5 yaşını doldurdu. Bebekliğinde dahil hiç ağlamayan sorunsuz bir çocuktu. Fakat yaklaşık 1 aydır izin verilmeyen bir şeye ağlayarak tepki veriyor daha ziyade çok uzatıyor hani anlık ağlayıp susmaktan bahsetmiyorum ağlıyorda ağlıyor uzun uzadıya. Sizler bu krizleri nasıl yönetiyorsunuz?