Merhaba güzel anneler;
Oğlum 10gün sonra 18 aylık olucak ama hiç kelimesi yok.Birkaç ay önce Allah Allah diyordu,onu da bu ara pek söylemiyor.bir de Baba der bazen.hep konuşmaya çalışıyorum,yalnız başınada büyümüyor,hep sosyal bir çevrede, ama en azından anne,mama,dede fln demesi gerekmezmi ?
Onun haricinde çok akıllı bir çocuk her komutumuzu anlar,kaba motor gelişimi çok iyi.Eltimin kızı da geç konuşmuştu acaba genetik mi?sizin çocuklarınız nasıl acaba?