Kızımın bir yeleği vardi örme yelek. Ben kirlendigi için yikayayim dedim ama düşük sicaklikta yikayacagim için benzer renkleri vs beklemem gerekti birkac gün
Islak bir şeyde değmedi ama siyah siyah lekeler kalmış. Küf desem değil anlamadim. 2.kez yikadim geçmedi. Ne yapsam geçer ya ziyan etmek istemiyorum